Home » Toolkit » Tooltips » Interactieve marketing

Tooltip

Interactieve marketing

Wil je je klanten betrekken bij je bedrijf? Dan is interactieve marketing een goede optie! Maak ze enthousiast met een unieke ervaring!

Handig in de: fase..

Moeilijkheid: 1
Doelen: Ik wil een geschikte aanpak vinden | Ik wil meer klanten vinden | Ik wil nieuwe stappen zetten
INTERACTIEVE MARKETING

Situatie

Waarom zou je Interactieve marketing toepassen?

Als de opkomst van het internet van belang is voor jouw bedrijf, je contact wil met de consument, de consument wil betrekken en persoonlijke aandacht wil kunnen geven is interactieve marketing één van de mogelijkheden. Interactieve marketing helpt om een indruk achter te laten bij jouw doelgroep, doordat gebruikers nu enigszins invloed kunnen uitoefenen. Doordat je een unieke ervaring aanbiedt enthousiasmeer je de consument en laat je een indruk achter.

Handeling

Hoe pas je Interactieve marketing toe?

Er zijn verschillende manieren om dit toe te passen. Het internet ontwikkelt zich iedere dag met allerlei functies en mogelijkheden, maar een aantal dingen die je zou kunnen gebruiken zijn chats, games, filmpjes met een interactie, mails, social media, quiz/polls, AR of spraakgestuurde elementen verwerken.

Resources

Wat heb je nodig?

Voor interactieve marketing heb je internet nodig. Je moet functies kunnen verlenen waarin mensen een actie kunnen verrichten (reageren, stemmen, liken etc). Zorg dus dat je een tweerichtingsverkeer creëert en eventueel dat klanten onderling kunnen socializen.

Extra's

Referentie naar extra informatie, producten of partners.

Voor interactieve marketing heb je internet nodig. Je moet functies kunnen verlenen waarin mensen een actie kunnen verrichten (reageren, stemmen, liken etc). Zorg dus dat je een tweerichtingsverkeer creëert en eventueel dat klanten onderling kunnen socializen.

Sorry, No posts.