Home » Toolkit » Tooltips » Brand gap

Tooltip

Brand gap

Het gat tussen de strategie en de creativiteit van je business heet een brand gap. Het is heel belangrijk dat je dit gat op tijd dicht!

Handig in de: fase..

Moeilijkheid: 4
Doelen: Ik wil een geschikte aanpak vinden | Ik wil mijn bedrijf verbeteren | Ik wil nieuwe stappen zetten
BRAND GAP

Situatie

Waarom zou je Brand gap toepassen?

Een brand gap is het gat tussen strategie en creativiteit dat veel bedrijven hebben. Door dit gat te dichten zorg je dat jouw bedrijf aantrekkelijk wordt voor klanten en dat jij een essentieel deel van hun leven wordt. Een brand gap is zonde. Bedrijven laten hier steken liggen die potentieel veel moois kunnen opleveren.

Handeling

Hoe pas je Brand gap toe?

Je kan de brand gap kleiner maken door te kijken wat er beter kan in jouw bedrijf en hier in te kijken naar hoe je het kan verbeteren. De problemen liggen meestal bij dat het bedrijf niet weet wat belangrijk is voor de klant, niet duidelijk communiceert waar ze voor staan of de customer journey niet goed in kaart hebben gebracht.

Resources

Wat heb je nodig?

Een brand gap om te verkleinen.

Extra's

Referentie naar extra informatie, producten of partners.

Een brand gap om te verkleinen.

Sorry, No posts.