Home » Toolkit » Tooltips » Feedback krijgen

Tooltip

Feedback krijgen

Als je product of dienst een tijdje op de markt is, kan je feedback krijgen van gebruikers. Je kan dan verder ontwikkelen en klanten trekken!

Handig in de: fase..

Moeilijkheid: 1
Doelen: Ik wil beter onderzoek doen | Ik wil een product ontwikkelen | Ik wil mijn bedrijf verbeteren
FEEDBACK KRIJGEN

Situatie

Waarom zou je Feedback krijgen toepassen?

Feedback krijgen van gebruikers kan handig zijn doordat jouw product of dienst nu ook daadwerkelijk is gebruikt. Deze methode werkt effectief, omdat je nu weet hoe jouw toekomstige gebruikers kijken naar jouw product of dienst. Je kunt met deze data verder ontwikkelen en bekijkt je product of dienst vanuit een ander en eventueel verfrissend oogpunt.

Handeling

Hoe pas je Feedback krijgen toe?

Allereerst laat je respondenten jouw product of dienst voor een bepaalde tijd gebruiken. Daarna gaat het proces van feedback krijgen in. Klantenfeedback kun je zowel op locatie als op afstand verkrijgen. Je hebt ook tools die je eventueel kunt inzetten om die feedback te krijgen. In de voorbereiding moet je je doel vaststellen en dit ook kunnen verwerken in de vragenlijst. Uit de vragen haal je data en trek je conclusies. Hierdoor kun je keuzes maken en eventuele aanpassingen doen aan jouw product of dienst.

Resources

Wat heb je nodig?

Voor een onderzoek als deze moet je een duidelijk doel voor ogen hebben, genoeg respondenten werven die jouw product of dienst willen testen en een eventuele vragenlijst over de werking opstellen, zodat je feedback kan krijgen en al jouw vragen beantwoord worden.

Extra's

Referentie naar extra informatie, producten of partners.

Voor een onderzoek als deze moet je een duidelijk doel voor ogen hebben, genoeg respondenten werven die jouw product of dienst willen testen en een eventuele vragenlijst over de werking opstellen, zodat je feedback kan krijgen en al jouw vragen beantwoord worden.

Sorry, No posts.