HOW-TO GUIDES

DE GROEI VAN JE INTERNE ORGANISATIE

Je krijgt steeds meer klanten, opdrachten en orders. Maar hoe blijf je dit goed verwerken? Het wordt tijd dat de interne organisatie meegroeit!

LET'S GET STARTED

Zorg dat iedereen op de hoogte is van elkaars functie en taken. Zo weet iedereen waar die moet zijn met vragen. Dit voorkomt onderlinge verwarring en miscommunicatie.

Verdeling en afstemming van taken

Neem regelmatig de tijd voor een tussentijdse beoordeling. Op deze manier voorkom je frictie. Door tijdig met elkaar te zitten en het functioneren te bespreken hoeft niemand iets op te kroppen.

Beoordeling

Zorg voor een soepele en duidelijke informatiestroom. Op deze manier zijn de juiste teams op de hoogte van andere teams. Door alleen juiste informatiestromen te hebben voorkom je miscommunicatie.

Informatiestromen

Ook al zijn sommige medewerkers er al vanaf het begin; het is soms beter om ze los te laten. Deze medewerkers moeten vaak steeds meer of andere taken doen dan waar ze in het begin voor zijn aangenomen.

Medewerkers van het eerste uur

Door op deze dingen te letten zorg je dat jouw interne organisatie succesvol meegroeit met de behoefte van de klant. Met als belangrijkste les: zorg voor interne duidelijkheid binnen het communiceren en ieder zijn taak.

BACK TO BUSINESS

MORE STORIES

MISSIE, VISIE  EN STRATEGIE 

INZICHT IN GROEIFASE EN AMBITIE

INPIRERENDE BEDRIJFSCULTUUR

HOW-TO GUIDES

MEER INFO?  SWIPE UP NAAR HUSTL KNOWLEDGE