Stel je nieuwe doelen

Toolkit

De Toolkit is voor Hustlers die op zoek zijn naar inspiratie! In de Toolkit kan je een thema kiezen, bijvoorbeeld brainstormen. Op basis van jouw thema selecteert de Toolkit een selectie van actiepunten die jij kunt uitvoeren. Efficiënt, makkelijk en snel ideeën opdoen!

Thema's
STORYTELLING

Storytelling

Storytelling is een van de meest natuurlijke vormen van communicatie en zorgt ervoor dat lezers zich kunnen identificeren met je bedrijf.

MISSIE EN VISIE

Missie en visie

De missie en visie zijn heel belangrijk voor je bedrijf en geven de richting aan die jij op wil. Wat wil jij bereiken en hoe ga je dit doen?

BRANDBOOK

Brandbook

Consistency is key! Hoe je je overal op dezelfde manier uit, omschrijf je in het brandbook. Zorg je dat toon en content consistent zijn.

BRAND PROMISE

Brand promise

Ook al biedt je hetzelfde als de concurrent, met een goede brand promise kan je je toch onderscheiden en het vertrouwen van klanten winnen!

BRAND POSITIONING

Brand positioning

Wil je zichtbaarder worden? Of wil je laten zien hoe onderscheidend je bent? Zorg dat je je positionering met een goede reden kiest!

BRAND IMAGE

Brand image

De brand image heeft veel invloed, maar is niet makkelijk te beïnvloeden. Het is belangrijk om te weten wat klanten echt van je merk vinden.

BRAND PERSONALITY

Brand personality

De brand personality is het beeld dat klanten van jouw bedrijf hebben. Dit kan je makkelijk sturen door jouw bedrijf eigenschappen te geven.

BRAND IDENTITY

Brand identity

Wie ben jij en waar sta je voor? Een goede brand identity zorgt ervoor dat je klant een zo’n goed mogelijk beeld van je business krijgt.

BRAND GAP

Brand gap

Het gat tussen de strategie en de creativiteit van je business heet een brand gap. Het is heel belangrijk dat je dit gat op tijd dicht!

BRAND EXPERIENCE

Brand experience

Hoe zorg je dat klanten terugkeren naar jouw bedrijf? Met een goede brand experience zorg je dat klanten nooit meer voor de concurrent kiezen.

BRAND EQUITY

Brand equity

Willen je klanten meer betalen of gaan ze dan naar een concurrent? Dat is brand equity. Bewijs dat jouw business veel waarde heeft!

BRAND DIFFERENTIATION

Brand differentiation

Wat onderscheidt jou van de concurrenten? Dit bedenk je met de brand differentiation. Je kijkt naar wie jij bent en wat jou anders maakt.

Showing 1-12 of 13 results

Meer resultaten